Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής


1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@ioakimshoes.gr ή με τηλέφωνο στα 24610 35120 & 6932 907 507 γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Η διαδικασία της αλλαγής των προιόντων γίνεται αυστηρά εντός 10 ημερών από την ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ τους απο το ioakimshoes.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για αποστολές εντός Ελλάδος. Σε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη (€5 επιστροφή + €5 νέα αποστολή = €10, εφόσον επιλέξετε την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρία, Γενική Ταχυδρομική)

Η αποστολή των προιόντων για την πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την ΕΛΤΑ COURIER χρεώνοντας την ioakimshoes. Σε παραγγελίες εκτός Ελλάδος, για την επιστροφή των προιόντων, όλα τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη, επιλέγοντάς αυτός την μεταφορική εταιρία που επιθυμεί.

Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής των προϊόντων είναι: IOAKIM SHOES, Μεγ. Αλεξάνδρου 14, 50132, Κοζάνη.
Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή των προιόντων :

Τα προιόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.
Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία (παπούτσια, τσάντες,), η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.
Το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.
Εάν έχετε αγοράσει ένα προιόν που ανήκει στην κατηγορία OUTLET, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι προιόν από την κατηγορία OUTLET
Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε, μας ενημερώνει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, δεσμεύουμε το νέο προιόν αναμένοντας την επιστροφή του. Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προιόντος και εφόσον το επιστρεφόμενο προιόν είναι στην αρχική του καταστάση, συνοδευόμενο με την απόδειξη αγοράς, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την παραγγελία του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό i-ban: ΕΘΝΙΚΗ – GR43 011 0377 0000 0377 4032 6915, όνομα δικαιούχου “ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ”. Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email (info@ioakimshoes.gr) την απόδειξη πληρωμής.
Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή και η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη, επιλέγοντας όποια courier επιθυμεί. Προτείνουμε να επιλεγεί η συνεργαζόμενη με μας εταιρία, ΕΛΤΑ Courier , ώστε το κόστος για τον πελάτη να είναι €5 επιστροφή + €5 νέα αποστολή = €10

Προτείνουμε για πιο άμεση εξυπηρέτηση, η επικοινωνία σχετικά με αλλαγή προιόντος ή με την κατάσταση μίας παραγγελίας που θα κάνει ο πελάτης, να γίνεται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου ή e-mail και όχι μέσω social media (facebook ή instagram). Στα social media είμαστε διαθέσιμοι για ενημέρωση σχετικά με τα προιόντα, την τιμή τους και την διαθεσιμότητά τους. Για την αλλαγή προιόντων, για την πορεία ή εκτέλεση μιας παραγγελίας, το τμήμα εξυπηρέτησης στο τηλεφωνικό κέντρο είναι το αρμόδιο προς άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Η ioakimshoes.gr οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail (info@ioakimshoes.gr) ή με τηλέφωνο στα 24610 35120, και η IOAKIM SHOES έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Σημειώστε βέβαια πως η IOAKIM SHOES, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλα αυτά η IOAKIM SHOES θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται. 

Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται παραπάνω σχετικά με την αλλαγή προϊόντων.

Ανωτέρα βία

Η ioakimshoes.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ioakimshoes.gr ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.[